Lighthouses Insanity, riding on Harley in Europe

יום שלישי, 26 ביוני 2018

ספרד - צרפת

לאחר יום של מנוחה והתאוששות ללא רכיבה המשכתי היום במסע. ממש, אבל ממש שום ארוע ראוי לציון לא קרה. בספרד רכבתי כיוון כללי מזרחה, מה שאומר שהמשקף, הן של האופנוע והן של הקסדה, חייב להיות נקי ככל שניתן, אחרת ההפרעה של השמש הנמוכה ממול היא בלתי נסבלת. בספרד בקרתי ב- 2 מגדלורים. שלום לך ספרד, נעמת לי מאוד. בצרפת, אליה חזרתי לאחר שכבר הייתי בה לאורך חופי הים התיכון, בקרתי ב- 4 מגדלורים. סה"כ 6 מגדלורים היום ו-321 ק"מ, מתוכם 24 מיותרים לאחר שלקחתי את הפנייה הלא נכונה באחת הכיכרות.
מאחל לארגנטינה הצלחה הערב במשחקה נגד ניגריה.
אשלים את כתיבת הפוסט לאחר המשחק.
ואמוס, ואמוסי, מוסי, מסי.

Faro de Punta Galea
נבנה ב-1950. פעיל. מגדל אבן טבעית צילינדרי עגול בעל זרקור וגלריה, צמוד לחזיתו של מבנה תחזוקה ותפעול חד קומתי. המגדל בלתי צבוע, בסיס הזרקור צבוע סביב היקפו באדום ושאריתו זכוכית (כולל הכיפה). גובהו 8 מ'. מגובה של 84 מ' מעל פני הים הוא משגר 3 הבזקי אור לבנים כל 8 שניות. מוצב על לשון יבשה ומציין את הכניסה המזרחית לנמל Bilbao.

Faro de Higuer
נבנה ב-1881. פעיל. מגדל אבן צילינדרי דו שלבי, בעל זרקור ושתי גלריות. החלק התחתון מרובע והעליון מתומן. המגדל מחובר למבנה תחזוקה ותפעול חד קומתי. גובהו 21 מ'. המבנה כולו צבוע לבן עם מקצועות אבן. הזרקור צבוע אדום בניגוד גמור למקובל בספרד. מגובה של 65 מ' מעל פני הים הוא משגר 2 הבזקי אור לבנים כל 10 שניות. המגדלור המקורי נהרס במהלך מלחמת האזרחים ב-1984. מגדלור זה מעניק חסות לנמל הימי הבינלאומי המשמש את העיר Hondarribia הספרדית ואת העיר Hendaye הצרפתית. מוצב על הכף בספרד כ-3.5 ק"מ צפונית ל- Hondarribia.


Feu du Port de Saint-Jean-de-Luz Postérieur
נבנה ב-1872. פעיל. מגדל צילינדרי מרובע, צבוע לבן עם רצועה אנכית ירוקה. הזרקור מוצב בקומה העליונה ומאיר דרך חלון. גובהו 27 מ'. מגובה זה הוא שולח הבזקים מהירים של אור ירוק. ב-1938 הורחב המגדלור לגודלו הנוכחי. מוצב בעיר Ciboure בעורף הנמל.




Feu du Port de Saint-Jean-de-Luz Antérieur
נבנה ב-1938. פעיל. מגדל צילינדרי מרובע, צבוע לבן עם רצועה אנכית אדומה. הזרקור מותקן בקומה העליונה ומאיר דרך חלון. גובהו 14 מ'. מגובה של 18 מ' מעל פני הים הוא שולח הבזקים מהירים של אור אדום. מוצב בעיר Ciboure בצד המזרחי של הכניסה לנמל.




Le phare de Socoa
נבנה ב-1845. פעיל. מגדל בנוי צילינדרי מרובע בעל זרקור וגלריה, צמוד לחזיתו של מבנה תפעול ותחזוקה חד ודו קומתי. גובהו 12 מ'. המגדלור צבוע לבן עם רצועות אופקיות שחורות על חזיתו (הצפונית) וצידו המערבי. הזרקור והגלריה צבועים שחור. מגובה של 36 מ' מעל פני הים הוא משגר הבזק מהיר, לבן או אדום (מותנה בכיוון). משמש להנחיית ספינות לתוך הכניסה המערבית של Baie de Saint-Jean-de-Luz.

Le phare de Biarritz
נבנה ב-1834. פעיל. מגדל עגול לבן בעל זרקור וגלריה, מתנשא מעל מבנה תחזוקה ותפעול דו קומתי מתומן לבן. הזרקור והגלריה צבועים שחור. גובהו 47 מ'. משגר מגובה של 73 מ' מעל פני הים 2 הבזקי אור לבנים כל 10 שניות. נשקף ממנו מצד אחד נופו המרהיב של הים ומצד שני נוף הרי הפירינאים. מוצב בקצה לשון יבשה בעיר Biarritz.











26.6.2018










תגובה 1: